ihmistyypit facebookissa:

Sekalaista sontaa

ihmistyypit facebookissa:

ViestiKirjoittaja perkele » 03 Joulu 2012, 17:48

ihmistyypit facebookissa:

1. Juoksin 10 000 km, nostin salilla penkistä 150kg ja illalla vielä bodycombattia!
2. Lapseni on maailman ihanin ja lutuisin ja nyt se oppi sanomaan kakka ja tässä taas kuvia sen ilmeistä ja kaikkia varmasti kiinnostaa.
3. Vittu sitä vittu tätä, elämä on perseestä ja vihaan kaikkia. Syksyllä tuulee liikaa, lumi on saatanasta, kesällä liian kuuma ja keväällä nyppii allergiat. Vittu.

4. Tein illalliseksi sipuliomenabanaani-cremeä ja viini vuodelta miekka ja kivi odottaa jäähtymistään kylmäkaapissa. Ai niin. Aamulla söimme punaherukkavillimarjainkivääriginoagojamarjahedelmävitamiini-smoothiet ennen joogahetkeämme.
5. Elämä on ihanaa! Sä oot ihana! Mä oon ihana! Vaahtokarkit on vaaleanpunaisia ja sydän.
6. Lukee päivittäin kavereiden päivityksiä ja syynää tarkkaan keskustelut kommentoimatta itse juurikaan mihinkään mitään ikinä. Tämä kaveri on kuitenkin eniten perillä siitä, mitä naamakirjassa tapahtuu. Kummallista.
7. FARMVILLE;CITYVILLE;VILLE;VILLE;VILLE.
8. Vaihtoi profiilikuvansa, Vaihtoi profiilikuvansa, Vaihtoi profiilikuvansa
9. Aina hauskaa sanottavaa-tyyppi. (todellisuudessa vain 0,9% kavereista nauraa hänen jutuilleen, vaikka hymy- ja naurunaamoja lisäillään solkenaan)
10. Kertoo avoimesti krapulansa tason, pikkujoulukohelluksistansa ja kenen kanssa tuli baarissa sekoiltua. Facebookin viihdyttävin ihmistyyppi.

Kommentoi numerolla josta tunnistit itsesi.. ;)
Ilmaista pelirahaa pokeriin 50$ (ilman talletusta)

http://www.pokerstrategy.com/#uMWCDJ
Avatar
perkele
Site Admin
Site Admin
 
Viestit: 384
Liittynyt: 04 Marras 2009, 17:24

:D

ViestiKirjoittaja Teuza » 05 Joulu 2012, 02:33

11-loput
EN ole Naamassa....
Avatar
Teuza
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä
 
Viestit: 41
Liittynyt: 05 Heinä 2012, 00:29

ViestiKirjoittaja Kukkis » 11 Maalis 2013, 14:13

Yhdistelmä joitakin edellä mainittuja. En kuitenkaan oikeen koskaan päivitä tekemisiäni tonne facebookkiin, koska tuskin ketään kiinnostaa miten tänään urheilin tai mitä tein ruoaksi. Hauskaa sanottavaa mulla ei oo, mut kavereiden päivitykset jaksaa silti kiinnostaa.
Kukkis
Käyttäjä
Käyttäjä
 
Viestit: 5
Liittynyt: 07 Maalis 2013, 12:42


Paluu Netistä poimittua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron