Pienimuotoista kirjeenvaihtoa:

Sekalaista sontaa

Pienimuotoista kirjeenvaihtoa:

ViestiKirjoittaja perkele » 29 Marras 2012, 18:31

Pienimuotoista kirjeenvaihtoa:

"Rakas Mieheni
Kirjoitan tämän kirjeen vain kertoakseni, että jätän sinut lopullisesti.
Olen mielestäni ollut hyvä vaimo 7 vuoden ajan enkä ole saanut siitä hyvästä mitään. Viimeiset viikot ovat olleet yhtä ?%#@$ !!
...Kun pomosi soitti ja etsi sinua ja kertoi, että olit irtisanonut itsesi mittani täyttyi.
Viimeisinä aikoina olet tullut kotiin, etkä ole huomannut minua
ollenkaan. Olen leikannut hiukset ja laittanut kynnet. Olen valmistanut lempiruokaasi ja peräti käyttänyt seksikkäitä alusvaatteita. Mutta tulet kotiin, heittäydyt television eteen ja katsot urheiluruudun, otat sen iltakaljasi ja menet nukkumaan.

Et koskaan kerro, että rakastat minua, et halaa minua, joten jompikumpi on totta;
Olet uskoton tai et rakasta minua enään. Oli miten oli, niin olen ulkona elämästäsi ikuisiksi ajoiksi. Jos yrität löytää minut, unohda se. Olen muuttanut VELJESI luo, toivottavasti saat ihanan elämän."

terveisin
Ex-vaimosi."

Miehen vastaus kirjeeseen:

"Rakas ex-vaimoni
Mikään ei ole ilahduttanut minua enemmän kuin kirjeesi. Olemme kyllä olleet naimisissa 7 vuotta, mutta olet ollut kaikkea muuta kuin hyvä vaimo.
Katson urheilua, jotta voisin välttää kitisemistäsi ja valittamistasi, mutta se ei ole onnistut kovinkaan hyvin... Huomasin, että olit leikannut hiuksesi ja ensimmäinen mikä kävi mielessä, oli se että olet aivan pojan näköinen.

Kynsiesi kanssa touhaat kuitenkin koko ajan.... Äitini kasvatti minut niin, että ei pidä sanoa mitään, jos ei ole jotain ystävällistä sanottavaa.
Olet epäilemättä sekoittanut minun lempiruokani minun VELJENI lempiruokaan, koska minä en todellakaan pidä läskistä.

Kun sinulla oli seksi-alusvaatteet, et ollut muistanut poistaa hintalappua. Maksoi näköjään 99 ja minulla loppui into viimeistään kun muistin että VELJENI lainasi minulta satasen päivää aikaisemmin. Toivoin, että se olisi vain sattuma, mutta näköjään ei sitten kuitenkaan ollut. Olen siitä huolimatta rakastanut sinua ja toivonut että saisimme suhteemme toimimaan.

Ja kun nyt voitin jättipotin lotossa viime viikolla, pystyin kuittaamaan runsaat 8 miljoonaa euroa. Otin lopputilin ja kävin tilaamassa maailmanympäri matkan meille kahdelle, mutta kun tulin kotiin, olitkin jo lähtenyt...

Uskon, että kaikki tapahtuu perustellusta syystä. Voin vain toivoa, että saat sen elämän, jonka toivoitkin, minun VELJENI kanssa. Olen jo puhunut asianajajani kanssa ja koska SINÄ kirjoitit tämän kirjeen, et tule saamaan senttiäkään voitostani.

Että pidä vaan huoli itsestäsi ja hyvät jatkot sinullekin !

PS. En ole varmaan koskaan tainnut kertoa, että veljeni Erkki on syntynyt EEVANA, mutta sehän nyt on tuskin mikäänlainen ongelma? Eihän ole kulta ?"

terveisin
Ex-miehesi"
Ilmaista pelirahaa pokeriin 50$ (ilman talletusta)

http://www.pokerstrategy.com/#uMWCDJ
Avatar
perkele
Site Admin
Site Admin
 
Viestit: 384
Liittynyt: 04 Marras 2009, 17:24

Paluu Netistä poimittua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron