Citymarket palaute

Sekalaista sontaa

Citymarket palaute

ViestiKirjoittaja perkele » 28 Touko 2011, 13:15

Vortex
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Hei 2004
Viestejä: 3159
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 16.11.2006 15:30 Viestin aihe: Citymarketin asiakaspalvelua
Olette varmaan lukeneet lehdestä tästä aiheesta?
Tässä käyty sähköpostikeskustelu:

Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute
Kopio:
Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu

Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei
käynnytkään laitteeseen kun tulin kor´tiin kun meidän 8 v. poika
avasi pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin
palauttaa sitä kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä
mielestäni on aika huonoa asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin
vastaavasti saannut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa
tapauksessa ilman mutisemista vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu.
Eli nyt toivon että tämän palautuksen saisi hoidettua kun yksi pieni
patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa rahoja takaisin niin tulen
todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen kaupparyhmittymän
liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse mitä
pikemmiten. Kiitos !

----------------

Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja
henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme
loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten
tulisi osata ottaa vastuu omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten
ihmisten tulisi K-Citymarket -ketjun mielestä osata lukea sen verran
että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta
paristosta minkälaisen pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina
ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin
paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa
ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis huonoa
asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse
olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi
asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä.
Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun
kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi,
ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.

Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.

Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai
minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka
joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän
jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai
aikaan uskomattoman lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti
kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua
eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen
itseni. Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää:
Sinä saat rahasi takaisin. Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e
ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä. Tule käymään myymälässämme niin
sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun minä olen paikalla,
päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan nenävarteen.


Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista

K-Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika

PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.


----------------

Hyvä asiakkaamme.

Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli
puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei
pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli
virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti
!&%¤#"!. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen
hyvin mutta työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei
kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin
asiasta erittäin pahoillani.

Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa
ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora
numeroni töihin on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian
tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on
Carita Morottaja ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta
06-3275601.

Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua,
mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.

Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika
Juha Västilä
_________________



LähetäLähetetty: 16.11.2006 17:15
Voi olla Juhalla esimies-alaiskeskustelu jo tällä viikolla Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JukkaI
Kanta-asiakas



Lähetetty: 16.11.2006 17:27
Taisi Tanja päästä paalupaikalle kun valitaan kohteita asiakastyytyväisyysmittaukseen.
_________________





LähetäLähetetty: 16.11.2006 17:27
Ehkä jopa yhden miehen yt-neuvottelut...
_________________




LähetäLähetetty: 16.11.2006 17:53
No, tuskin tuosta nyt sentään kenkää tulee, mieshän oli lopultakin aivan oikeassa.
_________________
Ilmaista pelirahaa pokeriin 50$ (ilman talletusta)

http://www.pokerstrategy.com/#uMWCDJ
Avatar
perkele
Site Admin
Site Admin
 
Viestit: 384
Liittynyt: 04 Marras 2009, 17:24

Paluu Netistä poimittua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron